måndag och fortfarande töväder.

Idag har Jörgen varit hemma med Pontus som fortfarande har mycket hög feber. Igår kväll visade febertermometern precis 40,0 grader och Pontus kropp valde att ragera med kräkning....
Jag har försökt fråga lillbubben om vart han har ont och så för att ta reda på vad febern beror på!? Bara diffusa svar. Kan tänkas att det är en influensa.....lite ont i halsen säger han, samt lite nästäppa. Yrsel har han definitivt!
Jag vabbar då i morgon.

Gårdagens besök hos pappa var riktigt trivsamt. Pappa var glad och mådde riktigt hyfsat. Biverkningarna med den här medicinen är lite annorlunda och inte lika jobbiga på pappas ork.
Utslag och rodnad finns dock bland annat i ansiktet, aptiten och smaken har han dock kvar än så länge.
Brorsan var också där, så jag klippte hans hår också.

Pappas projekt nu är att göra en lastare (eller vad det nu heter) till traktorn, armar till en skopa eller nå´t?.
Jag följde med ut till garaget och han visade upp hur han och Magnus ska gå till väga.
Roligt i vart fall att pappsen orkar och pysslar på.....



Här är Grållen som ska få lastarmar......
Kan också tillägga att timmervagnen har pappa också byggt.
Kramisar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

;=))

2011-01-31 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0