lördag och svinkallt!! -28

Idag är det inte skönt ute! Då maken skjutsade in mig till jobbet i morse så var det endast 29,9 grader på väderstationens tavla där i Kåge vid lillån...dock endast 28 grader på bilens mätare som högst!! =)

Har varit lite lugnare än vanligt i dag på jobbet och förmodligen beror det nog både på vädret och slut på pengar....
Ganska skönt med sådana dagar då man hinner allt klart och klarar av att reflektera och "scanna" av om det var något mer man borde göra......!? Tror jag ska införa vissa nya rutiner faktiskt!? Lite fler e.learning.kurser finns faktiskt som kan vara ganska matnyttigt för oss i kassan....

Maken och småttingarna har varit på Leos lekland idag....hämtade mig och vi besökte Mikael och Maria sen en stund! (fast Mikael i kassan och Maria i lägenheten)....

När vi kom hem blev det att börja elda och laga mat! Efter maten som blev Tacos, blev det bad och dusch och hårklipp...

Nu försöker jag blogga och se hockey och spela femhundra och vara en super mamma och serva med chips saft och cola och dip.....

Trevlig fortsättning på eran lördag också...kramisar.



PS....blev ett bad och en dusch också.....



HUR UNDERBART ÄR DET INTE DÅ BARNEN VINNER ÖVER EN!!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0