Klämfredag och endast fem minusgrader...

Klämfredag, efter trettondagen idag, och alla vill vara lediga....även vi inom handeln!? Inte jag då som har en underbar make som gör grovjobbet hemma och jag njuter av att jobba och allt fungerar hemma....

Men ni som på ICA torget har tagit ledigt och fixat ersättare och så där....NJUT!! För det är ni värda....och ni som är sjuka.....ni är ju sjuka....och alla ska ju kunna vara sjuka....!! Men ni vi som har jobbat idag ni har ju bara varit bäst!! Lite lagomt övertid på en timme var det helt klart värt.....för att låta de som har barn, och annat viktigare att ta hand om, att få göra det i fred!! Ni är bäst mina go´a arbetskamrater!!

Ikväll har jag slappat med några glas rött och pussel och let´s dance!!

Duktiga maken som har varit instängd med småtrollen idag......har njutit egen tid............ med att skotta av tak och kört snöslunga....

Jag Pontus och Emma har lagt pussel i pauserna...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0