Jobb, pussel och sömnbrist....

Har inte haft ork att blogga...

Söndagafton vid fem åkte Jörgen iväg till Luleå för att åka vidare med flyg till Stockholm och två dagars konferans.

Själv hade jag en tanke på en tidigkväll! För måndag morgon hade vi Inventering och alla skulle börja 06.00 på mitt jobb.
Lite uppjagad blev jag då Pontus och Emma fortfarande var vakna klockan 23.00......."psykbryt" fick jag när klockan slog midnatt och småttingarna fortfarande var vakna!! Nåja...det blir väl bättre nästa natt tänkte jag....
oohhps så fel jag hade! Emma gjorde nog allt rätt och sov innan halv nio....men Pontus var fortfarande vaken vid 23-tiden.....

Trots att ögonen har svidit och hjärnan har kännts så där lagomt snömoddig, har jag byggt pussel!! Jag gillar....

  

Sakta men säkert träder en bild fram....

Nu ska jag lägga barnen och fortsätta lägga pussel...

  God natt och kramisar så länge...


Kommentarer
Postat av: Schniffel

Inventering är väldigt roligt... Speciellt när man råkar räkna fel också!

2011-01-05 @ 19:20:52
URL: http://schniffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0