Fredag

Fredag och fortfarande milt väder. Äntligen säger de förut så snötyngda träden och alla skogsägare.
Mindre glad blev jag i morse då det hade rasat från taket så fint utanför garageporten. Det blev lite skottning innan bilen kunde köras ut.

Annars har väl dagen varit "sådär". På jobbet har det flutitit på bra och kunderna har fått stora trevliga leenden och har inte kunnat se min inre känsla. Hon den där "surtanten" som skällde ut mig, hon handlade, och fick också det stora leendet av mig...(det är andra gången nu hon handlar av mig sen efter den där utskällningen...)
Men inombords är jag sådär "jag har ångest, är ledsen och värdelös" känslor. Jag hatar då det blir så! Men jag vet ju att det går över och att efter "regn kommer solsken"....men det är ändå inget kul alls då ångestklumpen sitter där i halsen!


Men i morgon är en annan dag........en bättre dag, I hope!

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0