fredag bara -14 grader.

Idag ska jag försöka prova lite kläder och hitta en "outfit" för "kick off" festen med mitt jobb imorgon. Gruvar mig för att jag kanske måste ge mig iväg ner till stan och köpa något nytt för att det inte går att åla sig i något gammalt i garderoben. Vikten är ju inte densamma längre som ni vet, men den är på väg ner från sin högsta topp. Det gillar jag, att se resultat av min kolhydratfria kost.
Orkar inte med att köpa nya stora kläder just nu........

Pontus goa fröken har ringt på morgonen och kollat läget och meddelat att Pontus gärna får räkna ikapp i matteboken härhemma. Det ska vi väl fixa.

Emma klagar fortfarande på ont i magen och lite kladdig bajs har kommit, men det behöver ju inte betyda något!? Vi får se hur det utvecklas.

Sen så fortsätter Pontus och Emma sitt husbygge under trappen....en toalett har tillkommit och ett kök förbereds! De vill också sova där till natten. Vi får se hur det blir med det.

Måste fixa en födelsepresent också kommer jag ihåg just nu! Vi har ju någon i familjens kretsar som blir nitton år på lördag, det får vi ju inte missa! =)



Kramisar.




Kommentarer
Postat av: Maria

Men så fina ni är som tänkt fixa present :*

2011-01-21 @ 12:49:19
URL: http://maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0