festen...

Alltid lika trevligt med personalfest och se ens arbetskompisar i privata utsstyrslar....och lära känna den riktiga människan bakom arbetskläderna och yrkes fasaden.

Vi fick också en riktig utmaning av vår chef.....öka snittköpen så blir belöningen en resa till London eller Berlin typ...en långweekend i vart fall. Det måste vi i vart fall fixa! Så kom igen alla kassamedarbetare som läser min blogg, sälj en trisslott eller ett telefonkort till varje kund som handlar av dig så är problemet löst!?

Nej jag tror jag svamlar lite nu....men jag måste se till att alla i kassan gör allt för att öka snittförsäljningen!

God natt nu och kramisar vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0