dåligt samvete...

Jag tror inte att jag är olik någon annan angående då jag får dåligt samvete över att man inte orkar med de vardagliga sysslorna!?
Jag har vilat mycket idag på grund av den lilla febern som finns i kroppen. Men jag har också "gjort något" idag. Emma hämtades på skolan vid halv ett och jag matade i henne ett mellanmål.
Jag har också dammsugit och städat toaletten.
Middagen serverade jag också i vanlig tid...men ändå är det så mycket mer jag borde ha gjort. Det dåliga samvetet ligger och gnager....

Nu ska jag äta lite nötter och värma mig med en kopp te. För sen ska jag försöka sova och ladda batterierna för en ny arbetsdag i morgon.

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0