Jag och maken smet iväg en stund...

Mitt på dagen åkte jag och maken ner till stan en sväng. Maken behövde verkligen en ny Jacka, den gamla var mer än slut! Vi hittade också en som föll oss båda i smaken till ett hyfsat pris dessutom. =)



När vi kom hem så förberedde vi en Tacomiddag innan vi satte oss och såg första perioden på hockeyn. I första periodvilan så åt vi då. Mums!!

Angående feber och sjukstatus så kan jag meddela att Lisa har drattat dit också och Pontus har fastnat på 38 grader blankt. Emma ligger just nu på 38.8.

Nu börjar strax tredje perioden om och det ska bli spännande att se om AIK fixar detta!? Andra perioden slutade med 4-3 till HV71.

Kommentarer
Postat av: Johanna

BRA Jörgen!! Snyggt!! :)

2011-02-05 @ 19:10:21
URL: http://johannacarolinalidman.blogg.se/
Postat av: pea

så himla gott med taco !!!! :)

2011-02-05 @ 22:48:57
URL: http://peandersson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0