Fredagkväll...-10 grader.

Vilken bra dag jag har haft. Jag fick ju komma mig ut och jobba medans maken var hemma med sjuklingarna.
Emmas feber i natt var hela 40,5 grader....huvaligen. Stackars liten tjej. Pontus har också kvar feber men dock bara 38 grader.

Min dag på jobbet gick så otroligt fort, swisch..sa det bara. Jättekul att få komma sig ut en stund i vart fall.

Pratade med största hjärtat på väg hem. Lika roligt varje gång att höra att hon har det så bra, fast nu längtar vi efter att träffas snart igen. Får försöka planera in ett litet weekendbesök igen kanske!?

Nu ska jag strax gå tillbaka till TV:n och se lite nyheter innan Let`s dance röstningen startar. Gillar det programmet jag!

 Ha en bra kväll. Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0