Upprörd!!

Idag har det varit riktigt mycket på jobbet och extraresursen jag blivit lovad som avlastning, halverst uteblev eller kom sent i vart fall, behövdes mer på andra avdelningar. Men det ska ju vara "fullt ös medvetslös" i dessa tider, synd bara att man inte är i känslomässig balans just nu då...
Allt jobbigt med anhörigas sjukdomar och övriga besvär..allt negativt tär hårt på mig just nu.

Pappas resa till Umeå har gått bra och nu är han hemma igen. De värsta smärtorna har ju redan gett med sig, men vi hoppas på att strålningen gör resten av besvären minimala.


Nu ska jag gå in till köket och hacka ihop ingredienserna till en laxsallad, sen ska skinkan griljeras och laxen begravas.
Hoppas att mina upprörda tankar inte tar över och hoppas att vissa börjar tänka om....och strunta i sina egna känslor till förmån för andras.
(OBS! Mina upprörda känslor gäller inte mitt jobb eller familjen, så inga missförstånd tack!)

Kramisar.


Kommentarer
Postat av: Annica

Måste inflika att jag satt mest i telefon och skinkan griljerades och laxsalladen hackades av maken...

2011-12-20 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0