man lär sig alltid något nytt



Julhelgen som har passerat har varit väldigt intensiv och väldigt känsloladdad! Både positivt och negativt....men allt blev bra till slut.
Nu blev jag lite kryptisk igen, men allt handlar nu om att göra en dagboksanteckning för min skull och inte för att servera händelser för er bloggläsare.


Alla nära och kära fick jag rå om och vara nära, förutom min syster som firade julen söderut. Tacksam är jag, fast jag är en grubblare och djupdykande människa...
Erik sa också några mycket kloka ord...kloka ord som jag vet är sanna, men som jag tänker extra mycket på nu! Dessa ord följer ju mina tankebanor om livets mening och så....


Det hela går ut på konton av goda stunder och konton av de dåliga, de är de goda lyckliga stunderna man ska koncentrera sig på....för de är de som betyder något!!


Så kära vänner...Fyll era dagar med LIV och inte era liv med dagar.



Kärleken flödar...

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0