Förlåt!

Förlåt ifall mitt tidigare inlägg blev ett "duktig" inlägg! Det jag egentligen har funderat över den senaste veckan är ju denna underbara sommar vi har haft!! Kan någon klaga?
Men dessutom att idag inse att det är den 27:e augusti och endast ett fåtal träd har börjat skifta färg, är ju lite märkligt!? Vi har verkligen haft en låång sommar också.

Vintern som passerade var verkligen sex månader lång...men undrar om vi inte fick lite tillbaka från denna underbara somma ändå....?

Oavsett hur mycket jag klagar över livet och dess vedermödor!? Så njuter och uppskattar jag det naturliga, naturnära....


Kan ju också tillägga att jag har hejdlöst shoppat loss till de små....

Det är ju så underbart att de vet vad de vill ha..!!


 

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0