Tre gånger...

Lite trist kändes det nog i morse då jag tittade ut och stora lapphandskar föll ner mot marken. Men då jag följde Emma till skolan så blev jag ganska sugen på att "leka" i snön....göra en jättesnögubbe eller en snöborg eller nå`t...hihi.  



Det är ju så här det ska vara i april!

Klockan tio promenerade jag till skolan igen, nu för att följa Emma till skolsyster. En längd och en vikt och en synundersökning samt en pratstund om kompisar och sovvanor och mat och trivsel med livet.
Blev med beröm godkänt för lillhjärtat.



När sen klockan närmade sig halv ett traskade jag till skolan för tredje gången, nu för att hämta hem Emma. Nu är snön ganska så slaskig....

  



Pontus har stannat hemma från skolan idag för sin onda mages skull...



Mellanmål vid våran underbara köksö....



Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0