Saknar att blogga...

Ja jag saknar faktiskt att blogga! Men...som han Tony Irving säger, så känner jag att jag bara upprepar mig... Men! Jag tror jag tar det...!...?

Vad har då hänt sen sist?

Kära maken har nyss fyllt år.
Emma har varit på flera kalas.
Clara, kusinen, har fyllt år.
Plantor har utskolats.
Ryggkrampen har åter infunnit sig.
Jag har "vabbat".
Jag har funderat.
Erik har fyllt år.
Jag har bestämt semestern.
Jag har  städat.
AIK har hamnat i SM final.
Vi har varit hos pappa och börjat med veden.
Jag har haft ångest.
Våren har rusat fram.
Jag har gråtit.
Emma har tagit fram sin cykel...
Pontus vill vara ute hela tiden.
AIK vann silver.
Barnen har verkligen tinat fram.
Utelek är det som gäller.

Foton följer...

  

  

  

  

  

  

Sen säger jag bara.....Hata CANCER!!

Usch och fy vad den gör oss illa den här otrevliga sjukdomen cancern....är det inte sjukdomen och den som faktiskt lider och kämpar varje dag för att besegra och överleva, så är det de anhöriga och de runt omkring som lider och gråter...

Pappa mår så otroligt bra just nu, men han har magrat något otroligt mycket....

Går inte låta bli att fundera för mig...gråter många tårar...samtidigt som jag njuter av varje sekund vi får ha "bratid" tillsammans.
Men pappa jobbar också med dessa frågor - hur lång tid har jag kvar? Hur fungerar bromsmedicinen? Vad hade hänt om jag sluppit den? Hur fort går det då? Hon sa "si" och han sa "så".....

God fortsättning på helgen...

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0