Lördag +2 grader

Dagen har i huvudsak spenderats i Åbyn hos pappa.....resultat = trött och matt i kroppen.

Pontus har varit på Leos lekland tillsammans med en kompis på kalas, samtidigt som jag, maken och Emma har varit i Åbyn hos älskade pappa och kapat ved.



  

Pappsen och broder har mesta delen av tiden fortsatt med projektet i garaget...

  

Så här såg det ut sist jag var med kameran i pappas garage...

  

Så från trä till metall...

Det är ju helt otroligt vad svag och trött jag har blivit.....men jag har kämpat på att lasta på dessa "stockar" på matarbandet i stort sett hela dagen....jag är ju bara så stark och duktig!!

Ganska så skönt att komma hem och fylla upp ett glas rött och laga till kycklingwok, och älskade tvåa med flickvän kom hem och åt med oss.

Lisa, Maria och Emma sysselsatte sig med "sök och finnspel.



Passade på att äntligen uppvakta min son.....



Sykonmys!

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0