förlåt

Förlåt Veronica!! Men min far ringde och bad mig ta hand om Ossie! Och det gör jag ju så gärna...men då jag lovade pappa....lovade att ta hand om hunden ...då tänkte jag ju inte att det innebär en promenad eller två!? Eftersom det var jag som lovade att ta hand om go hunden Ossie...och de andra familjevännerna tvekade om promenad så tog jag givetvis mitt ansvar! Så nu har jag gått en promenad ikväll ändå...Det känns bra! (Fast jag kommer att få "sota" för det sen)

I morgon ska min far besöka Onkologen i Umeå igen och sin läkare Marcus....Det far hoppas på är ju att slippa denna "helvetes" medicin...men om läkaren tycker det så äter han ju den.

Kärlek och omtanke kommer alltid först!!

Kramisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0