Vardagsmys...


Hade bestämt mig för att vara "det lilla extra" idag mot mina barn...ge dom extra uppmärksamhet och tålamod och sådär...dessutom hade jag lovat Pontus igår att vi skulle ha ett hemmaspa och massagemys i afton/kväll. Sagt och gjort...Pontus badade i ett varmt bad i ett svagt upplyst badrum av värmeljus och klassisk musik i bakgrunden. Jag masserade in schampo och pratade lågmält och så med honom.

Efter badet blev det skön avslappnande oljemassage...gissa vad sonen njööt! Han njöt så mycket så han sa till mig..-Tack mamma det var det bästa hemmaspaet man kan tänka sig! - Visst kan du berätta om det på din blogg?

Känns underbart i mammahjärtat nu! Och nu har jag bloggat om det också.=) Tips på gratis kvalitetstid med sitt/sina barn.



kramisar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt :)

2010-10-28 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0