om LCHF...

# Ät mättat animaliskt fett. Grädde, smör, ekologiskt kokosfett, ister.

# Ät absolut aldrig mer margariner. Margarin är ett kroppsfrämmande ämne vi blir riktigt sjuka av!

# Undvik blodsockerhöjande livsmedel så som spannmål (bröd, pasta), ris, potatis, majs. Socker.

# Ät tillskott av Omega 3 från marin källa.

# Undvik E621; Glutamat & E250; Nitrit


Har bakat Chopsies ikväll, LCHFbröd. Trodde det skulle bli bra....men jag är lite "skeptisk"!

!

Trodde verkligen på detta "bröd" men det var ett evigt papperstuggande som bara svällde i munnen!! Hoppas det känns bättre som pizzabotten eller varma mackor substitut eller kall frukostmacka med ost!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har jag klippt pappa idag/afton!....och det känns.............det känns så otroligt sorgligt och depprimerande att se och känna vad han går igenom!

Jag fokuserar tyvärr just nu på det negativa...och gräver gärna ner mig i det!! (PMS tant för tillfället!)

Men det är ändå jobbigt att se vad mediciner eller mer troligt....vad som händer med en person som har alvarlig cancer!! Riktigt snyft känner jag!

Men kom ihåg att det alltid finns någon som har det värre!! (http://lindaskriver.blogspot.com/)

Kramisar.



Kommentarer
Postat av: gubben

jag åt 4 mackor, goda. eller så var jag bara riktigt hungrig efter grusskottning ( 1,5 timme tog det )

2010-10-06 @ 23:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0