lördagen

Medans maken och broder har varit i skogen och fällt träd så har jag och barnen roat oss i stan...

Måste först få säga att jag inte tycker om tele två. Jag är helt övertygad om att de vet att det inte finns nog med täckning där pappa bor, men de har lyckats med att lura på honom deras abonnemang både på fast telefon och mobil telefon. Pappa har tydligen gått med på det via telefonförsäljare som har lyckats utnyttja hans dåliga hörsel.. Så idag Dissar jag Tele 2!!

Men den vi Hissar idag är en gammal arbetskompis, nämligen Susanne Karlsson. Inititivtagare till återträffsfika på Stigs.

Jätteroligt att få träffa alla gamla arbetskamrater och få höra hur de har det nu och så där...

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Maria

Dissar oxå tele 2, skaffa Nix till din pappa, det borde hjälpa, då ringer bara de som redan han är kund hos, visst borde det gå häva abbonemanget? ring dit och fräs..

2010-10-16 @ 22:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0