Ajabaja mig!

Jag tog mig en liten paus...men det gillas inte hör jag! Gillar er vänner! Har bara som inte haft så mycket att skriva om..eller haft förmåga att skriva om det jag gjort på ett roligare sätt. Kände mig bara så tjatig och upprepande.

Jamen vad har hänt på ett par dagar hos mig då? Bland annat så har vi hämtat Pontus nya glasögon.

Tänkte då lägga upp en bild, men kamerakabeln är spårlöst försvunnen! Mycket mystiskt och märkligt i och med att jag har den bredvid datorn jämt!??

Kan också säga att jag lärde mig att öppna Johannas mmsbilder hon brukar skicka till mig! Har funderat varför jag ser så dåligt vad bilden föreställer...men nu har jag lärt mig se HELA bilden. Tack Pea!

Nåja...tråkiga nyheter fick jag också i afton...pappsen blev inlagd på Piteå lassarett på förmiddagen i dag. Pappas barndomsvän bor där och pappa hade nattat över där och blev sämre med kräkningar och feber:(

Kamerakabeln är nu återfunnen!! Åkte med tvätthögen Jörgen hade lagt på min dator in i Lisas garderob. Ops..



Kramisar.




Kommentarer
Postat av: maria

Såja, ordningen återställd. Fin glasögon Pontus :)

Förresten, fråga Jörgen hur han har det med sina mormödrar någon gång, speiellt den yngre i Skråmträsk hahhhhaaaaa

2010-10-22 @ 21:40:52
Postat av: sussi

Annica! Det är inte bra med paus=( vad ska vi då läsa???? Enormt roligt att läsa dina tillägg och tankar. Du skriver det vi andra bara tänker

Många kramar sussi

2010-10-22 @ 22:59:34
Postat av: pea

Så lite så! Glad jag kunde hjälpa! <3

2010-10-23 @ 00:29:43
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0