Trött

Trött är vad jag är idag...känns som om något lurar och väntar i kroppen på att bryta sig fram! Vi får väl se vad som händer!?

Har sovit en stund på förmiddagen sen efter jag hämtade Emma på skolan har jag lyckats dammsuga och städa undan lite grand. Har också rensat i Emma och Pontus pysselskåp...eldat upp massvis med gamla teckningar..sparat en del också givetvis.:-D! Provmålat med tuchpennorna och slängt de dåliga och så där. Kan också påstå att jag ogillar pärlplattepärlor...Dom är ju överallt!

Dagens middag blev en succé! Serverade ungsgrateng på keso, squach och riven prästost tillsammans med köttfärsbiffar och färska grönsaker. Mycket mumsigt!

Bilder jag tog då jag hämtade Emma....

  

Visst har det varit helt otroligt vackert ute idag? Fångade faktiskt "gnistret" i snön också...



Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNDERBART!! Jag saknar verkligen snö! (och er såklart)

Längtar så mycket till jul, ska bli mysigt att komma och fira med er!! :)*



Det är klart på mötesbokningen att jag är ledig, ska bara säga till på ica med. KRAM =)

2010-11-17 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0