shoppat

Ja, nog var det allt ett eländigt väder att ge sig ut i idag, men det har gått bra.

Hämtade mig ett par nya julgardiner på Hemtex...utan kostnad bara så där....nej inte riktigt sant, men nästan, använde mitt presentkort jag fick när jag fyllde år.
Handlade lite farsdagspresenter och skor + handskar till Emma.

Hittade också lite till mig själv, bl.a. en jacka och en mössa, också inköpta av presentpengar.



Hamnade bakom plogbilarna på väg hem från stan. Körde om den ena men fick mig inte om den andra....blev så mycket snörök och dålig sikt på rutan att jag valde att svänga av i Kåge och fixa rutan och torkarbladen på bilen.
Sen kom jag ju ikapp plogbilen igen men då valde jag att ligga kvar bakom....lugnt och tryggt i fyrtio kilometer i timmen fart! =)

Men andra valde att köra om mig...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0