Fullt upp.

Har varit fullt upp på jobbet idag...hann inte med allt jag borde hinna tyvärr! Kassan ropade på extra bemanning hela tiden...och kunderna är ju viktigare än mina tidningar. Fast kunderna blir ju inte glada om de inte får sina tidningar heller...men hann då byta ut alla titlar tillslut!
Kolla in hur tidningarna dumpades av idag till mig. (Brukar ligga prydligt på en pall.) ??



Sen så måste jag bara få säga tusen tack till min goa svärmor. Hon har bytt klädsel på våra två rumsstolar. Tack!



Tillsist en bild på min tandlösa sex-åring..




Kommentarer
Postat av: Maria

Meeen vilken sötnos hon är!

2010-11-23 @ 21:18:07
Postat av: Sara

Ibland får man vara lite slarvig :)

2010-11-24 @ 00:28:51
URL: http://sbacklundviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0