Barnen är bäst...

Som jag påstår i rubriken...Barnen är bäst! Ja det står jag för! Det är barnen som berikar och gör meningen med livet, de ger en glädje och positiv feed back! ( Visserligen ger de en oro och ett visst antal med gråa hårstrån också!?)

Måste bara få berätta om Emmas kommentar i går kväll! -Mamma nu kan jag läsa! Kommer hon hem och säger...? Ja faktiskt så har en av de där polletterna trillat ner! Hon har gått från att säga abcdefgh....till aaa bhe see  the eeee fff ghe håå...hon har lärt sig att ljuda med andra ord....
Hennes glädje och uttryck...Nu kan jag läsa! Var så självsäker och självklar! Och faktiskt.. så kan hon helt plötsligt läsa...nästan i vart fall! =)

Mikael och Maria har varit hem ikväll också...underbart! Småttingarna har längtat och längtat och längtat!
Mikael är Pontus idol och Maria är Emmas..



Mikael experimenterar för de små....

Sen kan jag ju visa våran snömängd för bl.a. ettan...





Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååååh vad mysigt!!! =) Ta med lite snö hit då ni kommer! Men bara lite, stockhomare kan ju fan inte köra bil då det snöar!

2010-11-12 @ 21:19:22
Postat av: mammatanten

Håller nog med dig! Lääängtar tills vi kommer ner...

2010-11-12 @ 23:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0