resor....

 Jag hade tänkt presentera "ställen" jag varit på, typ utomlands och så där.... Men det strandade rejält!! Hårddisken har kraschat!! Så inga bilder från Bulgarien och turkiet osv. Så lite från Italien, San Marino och Grekland och vigsel istället/också.....fick det bli.

 kolla "åttiotalet" Annica i Venedig!! :) (Nyss gått ut nian, superdålig bild jag vet...)

Ser ni "looken" som är på väg tillbaka...träskor och så´nt.

  

Eller "trettioåringen" i Grekland på Creta......

  

Samaria ravinen. Vi klev upp fem på morgonen rejält bakis och snurrig! Sen krokig busstur på det +  toaletter i golvet.............. ville aldrig kräkas eller göra "det" blev att "bita " ihop!! Och det mina vänner är jag superduktig på;)!! Alltså..vi gick Samaria ravinen på nästan arton kilometer, med rejäl bakiskänsla och många timmar senare nådde vi kusten och lunchen typ fyra på eftermiddagen!! Men jag är glad om att ha gjort det!;)

Titta vad en underbar Kia kan göra med en uttröttad nybliven fyrabarns mamma med senaste nattsömnen på 1,5 timme!!

Kolla in Lisa och Johanna som "Petronella och Gabriella", i Askungen, samt bilden med syskonkärlek också!! :)

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå!!!Hur mår Du???

2010-05-08 @ 00:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0