måndag

Efter arbetet och middagen var jag ute och grävde ner några perenner igen....sen klippte jag maken medans de
små  kvällsfikade.

 

På den här bilden ser ni en fin Gullviva,
 nejlikrot och förmodligen en Violruta. (Allt från Gunilla)
Saxifragan och blodnävan i förgrunden hade jag innan...



I hörnstenpartiet planterade jag ned en av de två plantorna
jag fick med varigerat älggräs...

Den andra plantan + vanligt älggräs hamnade i nya rabatten.





På sista bilden ser ni Fjädernejlikrot, några små Aklejor
och Lungört....

Fortsättning följer...nu blir det nattinatt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt

2010-06-07 @ 21:19:07
Postat av: Anonym

Ta nu o lugna ner DIG INNAN DU går in i väggen...!!!Tänk på dig själv enbart!!

2010-06-07 @ 22:24:15
Postat av: Anonym

blir spännande att se slutresultatet!

2010-06-12 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0