Ljusrotet

Önskar att man inte hade något sömnbehov nuförtiden!! För mycket kul att göra och för lite timmar att lägga ut på det roliga....Cykelfesten igår var superkul!! Mycket bra ide av den som kläckte den.  Förrätt hos oss, huvudrätt på norra byn och dessert hos Britt-Marie och Jan också på norra sidan....

Idag har jag jobbat som en tok med alla växter och placeringar och funderingar och grävningar och funderingar igen och planteringar och......

På aftonen sen så hakade jag på Eva till Ljusrotet och trädgårdsvisning hos Eva och Märta, samt perennaförsäljning. Blev tre växter som fick följa mig hem. En röd underbar variant av Fänrikshjärta, en Tusensköna och en stor planta av Björnrot. Blev lite kär i Björnroten när jag var hos Gunilla......

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0