Känslor.. ork.. måsten..

Här tänker vi då olika och prioriterar verkligen olika!! På både gott och ont, och "thats life" "I now that" men ändå så gillar jag INTE orättvistankar...och nu "duger" det helt plötsligt känslor......

Men jag vet ju att alla tänker vi ju inte lika.....KÄRLEK till alla VERKLIGEN!!

Du som tycker att du är missförstådd!? Försök, VERKLIGEN försök att förstå varför, varför den andre gör som den gör!! Jag tror någonstans att man måste förstå hur livet är...och varför det är som det är....

Självklart är det tillåtet att må dåligt och att gråta, skratta, sura, vara smutsig, ren, modern, omodern, inne, ute, populär eller inte populär.....men det ÄR ALLTID viktigt att förstå varför och sätta sig in i en annans situation!!

Sen kan jag tycka ofta mycket och gärna...VAD ÄR MENINGEN MED LIVET??


eller nå´t......

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå!!!!!!

2010-06-19 @ 00:42:48
Postat av: Anonym

Alltså, nu måste Du PRECISERA igen...snälla...

2010-06-19 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0