Jag är så less på mig själv......

Kan känna att jag är så less på att tycka så synd om mig själv. Jag tycker att allt i min värld nu, och en tid tillbaka, har handlat allt för mycket om att klaga och känna efter och tycka synd om mig själv.....Jag är så less på att känna mig ledsen hela tiden. Men det jag tycker är riktigt jobbigt är att jag ser felen hos mig själv....men jag orkar inte kasta mig ur denna negativa självupptagna klagande värld..........

Jag har sett mig själv som en person som älskar att vara andra till lags.............
Nu tycker jag bara att jag är en patetiskt klagande negativ person som bara tar plats!!!

Jag inser att jag måste börja våga vara vuxen!! Våga stå för mina beslut!! Vara den som stöttar andra!! Vara vuxen helt enkelt! Jag kan inte längre vända mig till mamma eller pappa och förvänta mig att dom finns där för mig........nu måste jag finnas där för dom............


Att vara sjuk är aldrig lätt! Kramisar

Kommentarer
Postat av: p

du är en glad prick som jag håller av väldigt mycket! man måste få ha sämre perioder och bara klaga på allt och alla.. man kan inte vara underbar och glad jämt! kram

2010-06-20 @ 23:03:05
Postat av: Annica

Du värmer mig med din kommentar!! Gillar dig bonustjej!!=)

2010-06-20 @ 23:51:46
Postat av: Anonym

självklart måste du också som alla andra få ha sämre perioder i livet! ´man mår inte bra av att hålla inne med sånt heller... blir det bara värre! så skriv av dej här...det är väl ett jättebra sätt att ventilera! kämpa på! kram

2010-06-21 @ 17:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0