Starten...

Ja nu är vi på väg! På väg mot Stockholm. Vi valde att göra en övernattning på nedresan så nu bloggar jag från Scandic hotell i Sundsvall. Spännande tycker barnen det här med att sova på hotell för första gången i sitt liv. De är ju  ganska "lättroade" när de är i denna ålder, åtminstone mina barn.

Första stoppet blev i Umeå och hamburgare på Max.....sen blev det ett snabbt stopp i Mosjön på rastplatsen för nödvändiga behov. Jag lyckades övertala min familj att nästa stopp skulle vi göra vid Skuleberget och dessutom gå/klättra upp till grottan!! Jag har gjort det två gånger tidigare i mitt liv. Det var visserligen ganska spännande att utföra vissa klätteretapper med Lisa som bara var tre fyra år då, men det gick. Idag var jag betydligt "harigare" än jag brukar vara och svindelkänslan var stark så grottan blev inte besökt utav mig idag, jag stod över de sista tjugo metrarna. Men maken och "fyran" och "femman" fixade det.

Nästa stopp blev Ikea i Sundsvall där vi började med att stoppa i oss middag, sen gjorde vi några snabba inköp. Efter Ikea blev det Glasbutiken och Coop som fick äran att fixa "kvällsfikat"....

Bilder från dagen får ni här nedan och som vanligt klickar ni bara på dom så de blir större.....

  

  

  

  

  

Nu ska jag söka upp mina barn i badet här på Scandic....ha det så länge.


Kommentarer
Postat av: Sara

Trodde inte att det skulle vara såhär jobbigt, hur ska jag klara av att jobba på tisdag? allt känns riktigt ärligt, käpprätt åt helvette nu.. så tankarna snurrar på samma spår hela tiden, har jag gjort rätt val..

2010-07-30 @ 22:18:10
URL: http://backlundss.blogg.se/
Postat av: gubben

jag var skräckslagen då jag målade huset som är 6 meter högt, det var en helt annan upplevelse att klättra uppför ett berg med en 6-åring som inte lyssnar 10 meter ovanför sig. jag var lika skräckslagen över höjden men örolig på en högre nivå. sov gott Lisa

2010-08-01 @ 01:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0