tisdagen

Vaknade vid tretiden i natt av att Pontus ville ha hjälp att "torka sig"! Åter i sängen så klagade han på ont i magen....sen när Pontus somnat om låg jag och hörde på hur hans mage levde om och klagade. Klockan strax före fem vaknade jag igen och då hade Pontus "pruttat vatten" olyckliga killen!

Jag skyndade då att göra mig klar och for till jobbet, var där redan kvart i sex, och hann massor innan jag åkte hem och vårdade min sjuke son och skickade maken upp till Kiruna.

Lite rädd blir man ju nu....tänk om Emma drabbas också!! Vi ska ju bila ner till Johanna med start mitt på dagen torsdag!! Får inte finnas någon magsjuka inblandad då inte!! Nu håller vi tummar och tår.

Men det verkar vara en långsam version....Pontus satt på toan redan i fredags....mått hyfsat i helgen....och kissat med stjärten hela morgonen.....klagade på ont i magen i kväll igen...(passande??) No´t!!

Längtar men bävar dock att jag får stanna hemma!? Vill inte!! Vill krama storhjärtat och se lägenheten färdig!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller tummarna för ingen sjuka!!!

2010-12-08 @ 09:53:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: sara

Vispad cocacola funkar alltid :)

Fast jag har börjat tugga Insidegum också, det går att köpa på vissa ica och på apoteket :)

2010-12-10 @ 20:39:48
URL: http://sbacklundviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOLLA IN MÄSTERBLOGGEN !!!!!! :)

2010-12-10 @ 21:32:06
URL: http://oboyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0