5986....

Trots min mycket onda rygg har jag gått 5.986 smärtsamma steg runt byn. Lite fånigt, jag vet, men jag räknade stegen för att distrahera mig från det onda......

Sen måste jag bara få berätta....  Jag köpte nya ytterkläder till barnen idag och skrev ett sms till maken som det stod så här i.....
"2.798 kr fattigare men två vinterdressar rikare! Handskar en mössa och ett par mjukisjeans rymdes också i den summan."
Vet ni vad jag fick för svar!? Jo ett enda ord, nämligen "Bra".
Det är inte varje dag man shoppar lös för så mycket pengar och dessutom får beröm för det!?
Kan ju också tillägga att det är goa svärmor/farmor som har sponsrat till detta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0