4. Min önskelista.


Nu kan jag nog gissa att ni som kanske hade tänkt köpa en liten julklapp till mig, förväntade er en lång julklappsönskelista...!? Men någon sådan blir det inte!

Jag är nog en sån som vill ha fred på jorden och att alla ska få vara friska och glada. Materiella saker känns inte så där jätteviktigt just nu....

Min önskelista till mig själv är ju att orka hitta 100% motivation att motionera och träna och leva sunt.....och tycka att livet leker!!

Men det är klart att inte ha några skulder till banken och pengar över till någon resa emellanåt, det skulle jag inte heller klaga över att ha! ;-) Även ork att ta tag i vissa renoverings projekt här hemma skulle kännas bra..

 kramis... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0