30. Om det här vore min sista dag.

Ojoj!! Vad skulle man ta sig till om man bara hade en till dag att leva!?

Jag skulle verkligen se till att säga till alla mina barn hur värdefulla och bra de är, och hur enormt stolt och glad jag är över att vara deras mamma.

Sen skulle jag nog ringa några samtal som jag tänkt göra länge......samtal till nära vänner......samtal som jag aldrig lyckas komma till skott med........

Jag skulle också faktiskt vara så pass oärlig att jag skulle ta kontakt med försäkringsbolaget och höja min livförsäkring rejält!! De efterlevande ska få ha det bra ekonomiskt.....

Blir riktigt jobbigt under tiden jag skriver detta......fattar ni hur svårt det skulle vara att veta att det var min sista dag!? Men jag skulle verkligen aldrig berätta det för min omgivning, aldrig!



Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0