26. Mina rädslor.

Jad tror att mina "rädslor" har blivit större med åren.

Jag var ganska snabb som yngre och gjorde många saker utan att tänka efter före, vad är det man säger? Jag var otänkt!? Minns inte att jag hade några speciella rädslor så där direkt.

Idag däremot har jag många saker som jag är rädd för och som jag inte tycker om att göra. Bl.a. så har jag blivit väldigt rädd för höga höjder och får numera lätt svindelskänsla i magen. Ta bara semestern i somras som exempel. I tunnelbanans rulltrappor insåg jag att de kunde ge mig darriga ben....balkonger likadant.

Jag är också rädd för.... eller tycker åtminstone inte om spindlar.
Skärsår får också min mage att "ila"....

Sen har man ju den andra typen av rädslor......att det ska hända ens nära och kära någonting!

Men jag är så glad och tacksam över att ha fått umgås med alla, denna julen.

  

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0