lördag

Den grå vardagen närmar sig och "brevet med obehagliga sanningar" blir mer verkligt! Fast just nu njuter vi av livet och den näst sista dagen på semestern.

Började dagen med att tokröja köket och rengöra kylen, fortsatte sen ute med att klippa gräset....insåg att det var typ tjugosju grader i luften.. svetten rann!!

Efter barnens lunch blev det bad i Jimmy och Ulrikas pool, men den var alldeles för varm för mig så det blev en kall dusch här hemma för mig istället!! (Men jag tog mig ett dopp i poolen först!)

Kom på att vi borde cykla ner till Ångsågen och fika....det skulle ju vara något slags veteranrally med ett stopp där.....

  


  

Var faktiskt riktigt skönt med lite vinddrag i denna hetta som rådde idag...

Bestämde mig redan igår på förmiddagen att jag skulle avbryta min "fasta" i kväll, njuta av lite grillat och ett glas rött. Och det känns helt underbart gott.



Då vi sitter och äter så kommer äntligen "urladdningen"!! Åskan är här...

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0