fredag

Yippi!! Jo, JAG ÄR DUKTIG!! Lite skryt så här på fredagsmorgon tycker jag att jag kan få dela med mig om....minus fyra och ett halvt kilo sen i lördags.
Visserligen är det jämfört med kvällsvikten på lördagen och morgonvikten idag, men ändå...Jag kan om jag vill!

Idag börjar vi dagen med inskolning på fritids och lunch för Emma, sen drar vi iväg till stan och shoppar paketen till brorsbarn för vi har kalas i kväll. Ska också ta hand om Molly, systers lilla hund medans de är på Nolia.

kramisar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på! Du gör det så bra!

2010-08-13 @ 18:38:54
Postat av: Anonym

bra jobbat!

2010-08-13 @ 21:20:09
Postat av: Elaine

Du är jätteduktig, men det visste jag redan att du är :) Kram

2010-08-13 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0