Oops..

Ojdå, jag gjorde nog en och en annan upprörd då jag skrev att det är tunnt med kompetens på mitt jobb, eller?
För observera att jag skrev ett frågetecken i inlägget! Skulle då vilja förklara mig och förtydliga mig.....

Vi är ett härligt gäng duktiga glada trevliga uppskattade medarbetare på mitt jobb. En del har jobbat ett tag andra är nya, en del är redan upptagna och "behövda" på de områden de redan är utbildade på!? Och jag underskattar ingen, men för att vara "jag" behöver man faktiskt ha lite erfarenhet!! Och just nu är vi väl "tunnt" utbildade på att vara "jag" - med andra ord så är det väl "tunnt" att bara fyra anställda, varav en är mammaledig, kan vara "jag"!

Jag vet också att jag inte är oersättlig!! Jag vet att det löser sig alltid, på något sätt! Men frågan kvarstår dock...börjar det inte vara väl tunnt på kompetens och erfarenhet på mitt jobb nu!!???

Kommentarer
Postat av: p

haha göra en och annan upprörd? gud vad känsliga medarbetare vi måste ha då! jo kanske någon fler skulle behöva lära sig kassaräkningen och allt vad det innebär? kram

2010-05-01 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0