lördagen

Lite annorlunda arbetsdag i dag då, tillbaks till mina 1900-talet arbetsuppgifter! Vad menar hon nu? Funderar ni säkert?
Men idag har jag bara varit "anställd som kassamedarbetare" jag har gjort ett helt vanligt kassapass! Vilket var jättekul!! Men det känndes ändå konstigt att inte ha massa ansvar och "måsten" att tänka på....

Grejen varför jag bara suttit i kassan i dag är att "träna" och utbilda någon mer till att klara mina vanliga arbetsuppgifter!! Snart är det sommar och semestertider och jag och min "andra hälft" Elin vill ju vara lediga i sommar!! :) Vem vill inte det!? Men vem ska då göra våra ganska omfattande och kunnskapskrävande uppgifter!??? Ja, bland annat den jag "tränade" på att vara jag idag....men vi behöver fler "Annicor" och "Elinsar"!! 

Har funderat ibland på att skapa en grupp som heter "rör inte min Elin"!! Gillar min "andra hälft" på jobbet helskarpt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Prata med CHEFEN!!! Det har jag ju tutat i förr...NI, nu DUKTIGA som det pratas om är EJ O-ersättliga det finns folk bara att ge dem en chans.TA DET TILL ER NU,så kommer det att lösa sig...GE DE under ER chansen att prova...Kram hon som faktiskt har varit ICAarbetare!

2010-04-30 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0