Mitt Ammarnäs

Jag kom upp hit till Ammarnäs i fredags med fullpackad bil tillsammans med lillkille, Emma och jour. Pontus jobbade eftermiddag så han och Jörgen kom upp senare runt fyratiden på morgonen.
 
Efter en riktigt tuff vecka jobbmässigt och en ännu tuffare fredag med så mycket att göra och så många som ville ha lite utav min tid och mitt stöd så orkade jag inte mer och jag avslutade min dag i tårar. 
 
Lördag efter frukost gick jag och lillkille ut för att skotta fram lite mer parkeringsutrymme för bilarna. Traktorn vi lejt skottar aldrig så nära huset.
 
 
När alla vaknat packades hamburgare, varmchoklad och allt nödvändigt så vi kunde dra upp till fjället med skotrarna och ha det fint ute.
 
 
Nu är det redan tisdag och vi har haft det väldigt härligt med sol och fina utedagar med glada barn och nöjda vuxna. Några har åkt hem för att jobba, men kommer tillbaka på torsdag.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0