hem en sväng

Jag tog gärna på mig att skjutsa hem Emma från Ammarnäs för att jag behöver tid med lugn och ensamhet. Vi åkte från Ammarnäs på förmiddagen och jag kom hem till Drängsmark vid tretiden.
 
Väl hemma har jag tagit itu med saker som jag ville göra och saker som behövdes göra.
 
Städat jourrum, städat hens hamsterbur. Tvättat Emmas täcken som hon vill ha till stan.
 
Tog tag i tvättstugans två drapperier med att fålla upp dem och göra klart lite till där.
 
 
Jag har också suttit tre timmar i telefon och "jobbat" med att stötta en förälder.
 
Något som jag håller med om och försöker lära mig mer om är hur olika npf diagnoser fungerar och i mitt uppdrag som jourhem blev detta så bra att ta lärdom av.
 
 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0