Oj vilken låång dag

När klockan var tio imorse kände jag mig färdig med dagens sysslor och fick lite panik om vad mer jag ska hitta på.
 
Jag har målat golvet klart i tvättstugan, målat väggen del två ett varv, tvättat kläder, vikt kläder, städat badrummetr ordentligt, stekt kött, lagt pussel, chillat med telefonen, gjort gymnastik, eldat, burit in ved, dragit ut soptunnorna, fixat matlådor till sonen, dammsugit, letat fram gamla gardiner att ha i tvättstugan och en hel del till.
 
Lilleman hade korttids idag så mestadels har jag varit med mig själv idag.
 
 
Älskar den rymd som skapas i tvättstugan, Epoqskåpen kommer den 24 januari och jag längtar.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0