Ny vecka

Den här veckan kommer det att vara bara jag och lilleman, ja kanske en jourplacering också. Jörgen åkte idag iväg på konferance och kommer hem sent på torsdag och Pontus jobbar eftermiddag.
Jag fick en impuls i afton att jag och lillkille skulle vara lite wild and crazy så jag frågade om han ville att vi skulle äta middag på Mac Donalds? Japp det ville han.
 
 
Vi gick sedan in på ICA MAXI för att köpa gröna äpplen och kiwi. Hittade mig ett nytt Jan van Haasteren pussel som jag inte kunde motstå.
 
Vi kom hem vid sex och då rollade jag golvet del två i tvättstugan innan jag satte igång med att bygga pussel.
 
 
Jörgen har nämligen hjälpt mig att ta bort gamla tvättbänken och flyttat på maskinerna.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0