Ett Nytt År och resumé från året som varit

Lillkille orkade vara vaken till tolvslaget och vi gick ut därefter för att se om någon i byn tänkte skicka iväg några raketer. Det gjorde många, så vi såg på då det föll gnistrande stjärnregn från massvis med raketer.
 
 
Idag året 2024 första dag så har sjukstugan fortsatt och orken har lyst med sin frånvarao, förutom hos mig och lillkille då;)
 
Jag har lagt pusslet klart idag. Lillkille ville åka skridskor igen och jag följde honom. Blev faktiskt årets första pulshöjande aktivitet då jag skrapade isen och blev varm trots extremkylan.
 
 
2023 var året då jag gjorde många tårtor, umgicks med mina barnbarn och barn. Jobbade mycket för att fortsätta att underlätta för andra i familjen. 
 
Tårtorna! Ja till Rue, till Freja. till Mikael och Marias lånis, vår lånis x2, till mig, till Pontus, till Emma och till två bröllop + att Lisa gjorde en tårta till Jörgen. Många tårtor blev det under 2023.
 
 
 
 
 
Fina Emma fick också tårta.
 
 
 
 
 
 
Jag hart älskat stunderna med barn och barnbarnen. Styrt all tid till att vara ledig tillsammans med dem.
 
Emma tog studenten och flyttade hemifrån.
 
 
 
 
 
 
Åkte utomlands med man och lillkille för njuttid, men alltid är det njuttid då jag får till det med familjen.
 
Ammarnäs, familjen och att ställa upp för de jag älskar, Det Är Mitt Liv!
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0