Att välja sina tankar

Jag har haft fullt upp och inte tagit mig tiden att skriva här inne. Sen sist har jag hunnit klippa mig. Det var välbehövligt och jag blev nöjd med lite kortare hår så lockarna orkar dra upp sig.
 
 
Tittade till pappa. Mycket snö var det kvar hos honom.
 
 
I torsdags hade jag besök utav mina tjejkompisar.
 
 
Den här helgen har jag bara haft jobbande Pontus att tänka på, jour har varit hos mormor och Jörgen tog med sig lillkille upp till Ammarnäs.
Jag har behövt vara hemma och har valt mina tankar då jag sett hur härligt de har det uppe i Ammarnäs. Missar ju massa fina vårvinterdagar på grund av mitt jobb.
 
 
Jag har dolat på här hemma. Idag krattade jag gårdsplanen fri från barr, löv och kvistar.
 
 
Satt i solen och läste en stund också.
 
 
Intressant bok och väldigt bra att läsa för mig just nu.
 
 
Svårt att inte gå in i barnets reaktion och det bästa man kan göra är b alternativen.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0