Semester

Nu är vi inne i september månad och jag startade min andra och sista semesterperiod för i år.
De här dagarna innan semestern har varit känslomässigt jobbiga men jag har gjort mitt bästa att vara här och nu. Njuta av fina ögonblick med barnen, städat, tvättat, lagat mat. Gjort mitt bästa att välja mina tankar, välja glädje.
 
I fredags satt vi ute med grannarna och grillade lite korv.
 
 
Lördag och söndag var Jörgen sjuk och jag fick rodda med allt själv. Jag och lillkille gjorde biffar till middag till gårdagens inbjudna middagsgäst.
 
 
Söndag så åkte jag och killarna till Leos för att en skulle på kalas och vi andra skulle leka med lilltjej och hennes mamma. Vi hade kul och träffade på våra senaste jourplacering, syskonen vi hade några veckor före midsommar.
 
 
Igår kvällst hämtade Johanna upp mig på Arlanda drygt 20.30 och nu ska jag vara här nere och sköta om Elton och Alma till söndagkväll. Erik och Johanna flög till Portugal ikväll med sina vänner. Firar att två av dem fyllt jämnt.
 
Jag fick hjälp av Alma att laga middag.
 
 
 
Försöker hålla mig ifrån att stalka Lisa och Emma allt för mycket då jag vet hur vissa länder inte är fullt ut EU anpassade i mobilnät. Det blir för dyrt att sms och ringa helt enkelt.
 
Men de har varit på Eurodisney. Nu är de nog i Nice eller på väg mot Italien. Jag vet att de lever och har det bra i vart fall.
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0