Äntligen få krama Emma och humor

Emma och Lisa har ju bilat runt i Europa nu i september och kom hem till Sverige förra lördagen och upp till Norrland nu i måndags.
Idag fick vi äntligen träffas och käka middag tillsammans. Jag bjöd på Kycklingfajitas.
Härligt att få kramas och prata och lyssna på henne då hon berättar om deras äventyr.
De har klarat sig riktigt bra där ute i Europa när de bilade genom ca fjorton länder. En fortkörningsbot och ett betongtak som tack och lov rasade ner på toan när de sov och inte när de låg och njöt av ett bad. Det hände sista natten på deras resa när de sov i Gdansk.
 
De har besökt Paris, Eurodisney, Italien, Venedig, Tyskland, Amsterdam, Schweiz, Kroatien, Ungern, Polen, Auschwitz bl.a. Jag vet att jag blandar länder och platser i min uppräkning och fick inte med alla länder och upplevelser men några.
 
 
Jag småskrattade lite åt min morbror som lade ute den här annonsen på Facebook och min son hakade på med sin humor.
 
Morbro lade ut den här bilden med texten, "Licensfri älgstudsare bortskänkes."
 
 
Mikael svarade: "Hej Per, hur är rekylen? Är intresserad."
Per: "Det beror på hur hårt man laddar, men jag tror det är ganska bra studs i den."
Mikael: "Tänkt till 4 och 6 år, bra om det är lagom studs."
 
Min fars födelsedag har passerat och jag tänkte åka förbi och säga hej vid hans grav. Det blev inte så men min syster har varit förbi och gjort fint.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0