Lite stressad inombords

Vår nya jourplacering är underbar! Det flyter på rätt så bra med allt runt henne.
 
Tack för all erfarenhet jag fått under de här snart tio åren jag varit jourhem.
Jag handlade direkt lite trosor och sockor samt några byxor på MAXI ICA i lördags.
 
Idag har jag shoppat betydligt mer till vår nya lillan efter löften från socialtjänsten. Vanligt är det ju att dessa barn som kommer till mig har det knapert och att dess föräldrar inte får ihop det med inköpen som deras barn har behov av.
 
Även jag försöker spara åt socialtjänsten, köper gärna kläder från köp & sälj när vi fär ett barn med helt fel storlekar i sin garderob.
 
Igår måndag bjöd vi in vår föredetta jour på middag och chans till att få avsluta placeringen på ett fint sätt. 
 
Gjorde Tacorullar och gav biobiljett och andra uppskattade gåvor.
 
 
Fint att han fick stressa ner och minnas det fina med att vara hos oss.
 
Idag har jag fixat vinteroverall, skor, fleeceställ och massa andra basicplagg till vår jour så hon får en varm och bra höst och vinter på sin förskola.
 
 
Ja hörni, lev, njut och må för det önskar jag alla.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0