Tuggar på

Jag har ju ganska många timmar per dygn som är uppbokade, jag vet att det har ju ni som jobbar utanför hemmet också. ;)
Två timmar per dag är det skjutsning och hämtning från förskola som gäller + oftast två timmar på morgonen som är avsatt till att guida lillkille iväg till skolan och sen få ihop nästa timme till vår jour genom hennes morgon. Eftermiddagarna efter hämtning så är det minst en timme vid spisen för att serva familjen med middag. Ska jag dessutom hinna underhålla hemmet så har jag nog minst sex till sju timmar med låsta tider.
Förutom mina låsta tider ingår det ju att guida småttingar i säng, städa, tvätta, leka och roa.
 
Igår var det -14 grader och frostiga vyer då jag skjutsade till förskolan.
 
 
Matbilder är ni ju vana vid.
 
 
Idag och lite igår har jag påbörjat rensning och flytt av saker från tvättstugan. Mitt pysselmaterial har jag ju redan flyttat, men idag tog jag tag i det mesta andra sakerna som ska flyttas.
 
Så rörigt det blir då man startar ett sådant här projekt att röja tvättstugan.
 
 
Men det kommer att bli så bra.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0